Job 32 van 147


Report this listing

Solliciteren



Bijstandsverlener Hasselt onmiddellijk vast contract


Functie

Wij zoeken een bijstandsverlener voor een bedrijf regio Hasselt.

Onze klant maakt deel uit van een internationale groep actief in de sector van pechverhelping, medische bijstand en thuiszorg.

De bijstandsverlener die wij zoeken, staan mensen in moeilijkheden telefonisch bij, stelt hen gerust en begeleidt hen in hun bijstandsgeval door de nodige oplossingen te organiseren (pechverhelping, taxi, ...) in hun land of in het buitenland.
Je begeleidt klanten zowel in het Nederlands als in het Frans. Ook met de interne programma's werk je in het Frans.

Je start meteen met een vast contract. Bij opstart, krijg je een doorgedreven opleiding om zo de verschillende situaties waarmee je in aanmerking kan komen, onder de knie te krijgen.

Jouw profiel

De bijstandsverlener die wij zoeken:
  • is vlot tweetalig (perfect Nederlands met goede kennis Frans). Je moet ook voortdurend switchen tussen deze 2 talen, voorts wordt de opleiding in het Frans gegeven
  • is empathisch en kan goed luisteren
  • heeft het vermogen om een verontrustende situatie te analyseren en met gezond verstand te reageren
  • is flexibel wat betreft werkuren: je kan ingepland worden tussen maandag en vrijdag, tussen 7u30 en 21u30.
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Klanten: Ondernemingsraden
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Groothandel
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen
  • Klanten: Key accounts

Aanbod

Wij bieden een toffe job aan in een bedrijf in volle groei. Mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerk na opleiding (1 à 2 terugkomdagen per week naar het kantoor). Je start onmiddellijk met een vast contract en je krijgt een doorgedreven opleiding bij opstart. Qua loon krijg je voor een voltijdse betrekking €3031. Het is echter enkel mogelijk om 90%, 80% en 75% te werken.

Interesse om als bijstandsverlener te werken?
Solliciteer onmiddellijk online en bevestig je sollicitatie.
Jouw kandidatuur wordt snel beantwoord.

Ken je nog mensen die in aanmerking kunnen komen en die interesse kunnen hebben, stuur gerust deze vacature door.
Zelf nog op zoek naar een andere uitdaging? Neem dan zeker een kijkje op www.adecco.be.

Veel succes en hopelijk tot binnenkort!

Solliciteren

182 HASSELT INDUSTRIE
+32 (0)11 22 11 63

Solliciteren